ASELSANDAKİ SIR

ASELSANIN , F-16 üretim merkezi TAI de uçakların dost-düşman tanımlamasını yapan elektronik sistemi, sadece ABD lilerin çalıştığı ve bir tane dahi Türk  mühendisin bile giremediği bir bölümde üretiliyordu.  Bu sistem Türk F-16 ının bir uçak ile karşılaştığında karşıdakinin dost mu  düşman mı olduğunu    pilota iletiyordu. Yalnız burada bir sorun vardı.Bir Türk F-16 sı stratejik kadim dostlarımızdan (!) ABD, İngiliz veya Yunan   uçaklarından biri ile karşılaştığında onları DOST görüyordu. Bu da bir savaş halinde Bu kadim dostlarımızın (!) bizi sinek avlar gibi  avlayabilmesi anlamını taşıyordu.

ASELSAN mühendisleri 6 ay gibi kısa bir sürede ABD  tarafından bize güdülen bu uçak tanıma    sisteminin hakimiyetini lehimize çevirmeyi başardı. ABDnin  yıllarca çalışarak kurduğu tezgah, dahi Türk mühendisleri tarafından kısa  bir zamanda bertaraf edilmişti.

Peki dahi mühendislerimiz şimdi ne ile uğraşıyorlardı? Kadim dostumuz(!)    ABD, sadece uçak tanıma sistemini elinde tutma kozunu elinde   bulundurmuyordu. Bundan daha vahim ve önemli bir kozu var: ABD, herhangi     bir savaş veya askeri operasyon sırasında ABD tarafından  satılmış veya modernize edilmiş elektronik sisteme sahip  uçak,helikopter,tank, zırhlı birlikler, izleme sistemleri gibi hayati  araçları  UYDUSUNDAN VERDİĞİ BİR EMİR İLE SAF DIŞI BIRAKABİLİYOR.Yani, kendi yaptığı bu elektronik sistemler istendiği anda uzaktan kumanda misali uydulardan  kontrol edilebiliyor. Bu Türk Ordusunun savaş başlamadan yenilgisi  anlamına geliyor. İşte 3 dahi mühendisin katlinin nedeni :ASELSAN   mühendisleri,uçak tanıma sistemlerinin MİLLİLEŞTİRİLMESİ konusundaki  başarısından sonra, benzer bir başarıyı bu ABD güdümlü elektronik sistemlerinin kontrol dışı bırakılması, uydu müdahalesini bertaraf edecek yeni elektronik sistemlerin    geliştirilerek silahlı gücümüzün MİLLİLEŞTİRİLMESİ için çalışıyorlardı. Bunlardan 3 gencimiz kadim stratejik dostlarımız (!) tarafından ŞEHİT edildi.     

Dostumuz bu sistemi türk milliyetçisi bilincini taşıyan EŞREF BİTLİS PAŞANIN ŞEHİT EDİLMESİNDE DE içinde   bulunduğu helikopterde kullanmıştı.

Her kim Uyumaya devam etmek istiyor, bırakıyoruz UYUMAYA DEVAM Etsinler!Komplo teorisi üretmiyoruz burada,yaşanan gerçekleri dile getiriyoruz.

Tarih: 7 Ağustos 2006

Yer: Pursaklar-Ayancık Yolu( Ankara) Aselsanda çok önemli projolere    imza atan 31 yaşındaki makine mühendisi Hüseyin Başbilen bir aracın içinde ölü bulunuyor. ODTÜ mezunu mühendisin sol el bileğinde ve boynunda kesik izleri var. Otopsi sonucu intihar etmiştirdeniliyor.

Tarih: 16 Ocak 2007

Yer: Gölbaşı(Ankara) Aselsanda çalışan ODTÜ mezunu elektrik  mühendisi 30   yaşındaki Ali Ünsem Ünal aracının içinde tabancayla intihar  ediyor.3 yıldır Aselsanda çalışan mühendis ölüyor.

Tarih: 26 Ocak 2007

Yer: Batıkent(Ankara) 26 yaşındaki ODTÜ mezunu elektrik mühendisi Evrim Yançeken evinde intihar ediyor. 2 yıldır ASELSANda görev  yapan 26 yaşındaki Evrim Yançeken, 7. kattaki evinin pencerisinden atlıyor. Genç mühendis ölüyor.

Yüksek lisans yapan genç mühendisin, uzun süredir tez için çalıştığı ve bu nedenle psikolojisinin bozulduğu iddia  edildi. Bir de intihar notu    bırakmış: Artık üzerimdeki baskılara dayanamıyorum. Psikolojim çok bozuldu.Yüksek lisans tezimle ilgili büyük sıkıntılar yaşıyorum. İntiharımdan  kimse sorumlu değil. Ailemin üzülmesini istemiyorum.

7 Ağustostaki ilk intiharda şüpheler vardı. Mühendis Hüseyin Başbilenin vücudundaki kesikler için kendi yaptı dendi.

Gölbaşındaki 2. intihar da mühendis Ali Ünsem Ünal,aracının içinde başından vurulmuş bulundu. İntihar etti dendi.

Batıkentteki 3. intiharda ise Evrim Yançeken intihar notunu yazıp 7. kattan kendini attı.

Dikkat ederseniz 3 ölüm de farklı biçimde gerçekleşiyor. 3 farklı intihar metodunu uyguluyor mühendisler. İntiharlar son 6 aya  sıkışmış.İlginç.

Aselsan, 1974 deki Kıbrıs harekatından sonra gelen ABD ve Avrupa ambargolarından ders çıkarılarak, TSK nın dışa bağımlılığını azaltmak için kurulmuş bir   şirket. En önemli özelliği aviyonik bakımından bunu büyük ölçüde başarmış olması. Bu aviyonik meselesi çok önemli. 650 milyon dolara F-16larımızı ABD  modernize   edecek ya, işte o uçaklarda bizimkilerin yapamadığı tek şey  aviyonik sistemler. Dışa bağımlılık o yüzden. Türkiye'nin en parlak  üniversitesinden   mezun olmuş 3 parlak mühendis. Türkiyenin en parlak  kuruluşlarından birinde iş buluyorlar. Türkiye standartlarına göre hayli iyi maaş alıyorlar. Ve yüksek lisans tezi sıkıntısı onları intihara sürüklüyor.  Yüksek lisans neden yapılır? Daha iyi maaş, daha iyi mevkii  için. Adam zaten 26 yaşında bunu başarmış. Diğerleri de...

Aselsanın internet sayfasına bakınız ,intiharlarla ilgili tek açıklama yok. Türkiyenin en gözde kurumunun 3 mühendisi  intihar ediyor, herkes sus-pus. Ölenler Aselsanın çalışanı değil yalnızca, Bu ülkenin yetiştirdiği beyinler, Olay sadece ruhsal sıkıntı  ise, ilk intiharın ardından çalışanlarına yönelik tedbir almayan Aselsan  yönetimi yine kusurlu sayılır. Eğer yabancılarla işbirlik veya onun uzantısı şeklinde bu insanlara baskı varsa ve tedbir alınmamışsa ,yani bu insanlar buluşları ve sorumlulukları ile yabancılarla karşı karşıya bırakılmışsa bilerek veya bilmeyerek,bu da soruşturma isteyen bir konu durumuna girer.Türkiyenin en gözde mühendisleri bu ölümleri  görünce Aselsanda çalışmak ister mi? Kurum, adeta içine kapanarak kendi bacağına kurşun sıkmış olmuyor mu? Yanıtı gizlidir ama yine soralım: Bu  mühendisler hangi proje üzeride çalışıyorlardı? Geleceklerini garanti altına almış 3  kişinin   ard arda intihar etmesini yüksek lisans notu açıklamaya  yetmiyor.

Bu insanları yabancı Global Siyonist Emperyalizminin kurtlar sofrasında yanlız bırakmış olmak da bir suçtur.

Biz Türk evlatlarımızı,üstelik böyle güzel beyinleri sokakta bulmadık.Türk Milleti olarak bu kişilerin soruşturmasının arkasındayız.Onların kanları da inşallah yerde kalmaz.......................

KÖKTÜRKLER